KAPI-1
KAPI-2

Altay 16 maç sonra kazandı:2-0

Futbol 07.02.2022 - 13:14, Güncelleme: 17.09.2022 - 09:49 5602+ kez okundu.
 

Altay 16 maç sonra kazandı:2-0

Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında Altay, deplasmanda Göztepe'yi 2-0 yendi ve 16 maç sonra 3 puan hasretine son verdi.
Altay yeni teknik direktörü Serkan Özbalta ile çıktığı ilk maçtan 3 puanla ayrılmayı başardı. Bu sonucun ardından 16 maçlık galibiyet hasretine son veren Altay puanını 21'e yükseltti. Göztepe ise 27 puanda kaldı.
Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında Altay, deplasmanda Göztepe'yi 2-0 yendi ve 16 maç sonra 3 puan hasretine son verdi.

Altay yeni teknik direktörü Serkan Özbalta ile çıktığı ilk maçtan 3 puanla ayrılmayı başardı.

Bu sonucun ardından 16 maçlık galibiyet hasretine son veren Altay puanını 21'e yükseltti. Göztepe ise 27 puanda kaldı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sporbox.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.