Başkent derbisi Gençlerbirliği'nin:1-0
Futbol
23.02.2020 - 18:02, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:48 5863+ kez okundu.
Başkent derbisi Gençlerbirliği'nin:1-0
Süper Lig'in 23. haftası Ankara derbisine de sahne oldu. Gençlerbirliği, evinde Ankaragücü'nü 1-0 mağlup etti.
Süper Lig'in 23. haftasında Gençlerbirliği, Ankaragücü'nü konuk etti.
Ankara derbisinde başa baş bir vardı, kazanan ise Gençlerbirliği oldu. Golcüsü Sio'nun 74. dakikada kaydettiği golle düşme hattında yer alan rakibini 1-0 ile geçen Gençlerbirliği, puanını 27'ye yükseltti. Geçtiğimiz hafta Alanyaspor'u mağlup eden Kırmızı-Siyahlı ekip, üst üste 2. galibiyetini elde etti.
Ankaragücü ise 2 maç üst üste 3 puan aldıktan sonra, en büyük rakiplerinden birine yenildi ve 20 puanda kaldı.
Süper Lig'in 23. haftası Ankara derbisine de sahne oldu. Gençlerbirliği, evinde Ankaragücü'nü 1-0 mağlup etti.
Süper Lig'in 23. haftasında Gençlerbirliği, Ankaragücü'nü konuk etti.
Ankara derbisinde başa baş bir vardı, kazanan ise Gençlerbirliği oldu. Golcüsü Sio'nun 74. dakikada kaydettiği golle düşme hattında yer alan rakibini 1-0 ile geçen Gençlerbirliği, puanını 27'ye yükseltti. Geçtiğimiz hafta Alanyaspor'u mağlup eden Kırmızı-Siyahlı ekip, üst üste 2. galibiyetini elde etti.
Ankaragücü ise 2 maç üst üste 3 puan aldıktan sonra, en büyük rakiplerinden birine yenildi ve 20 puanda kaldı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






