Fenerbahçe zirveden kopmadı:2-1
Futbol
21.09.2019 - 22:04, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:48 5879+ kez okundu.
Fenerbahçe zirveden kopmadı:2-1
Fenerbahçe, Süper Lig'in 5. haftasında MKE Ankaragücü'nü 2-1 yendi.
Süper Lig'in 5. haftasında Fenerbahçe evinde MKE Ankaragücü'nü konuk etti.
Fenerbahçe 1-0 yenik düştüğü maçta rakibini 2-1 yenerek 3 puanın sahibi oldu.
Konuk Ankaragücü 16. dakikada Orgill ile 1-0 öne geçti. Fenerbahçe, bu gole 20. dakikada Zanka ile yanıt verdi: 1-1 Karşılaşmanın ilk yarısı bu skorla tamamlandı.
Fenerbahçe, Vedat Muriç ile 74. dakikada 2-1 öne geçti ve karşılaşma bu skorla sona erdi.
Bu sonucun ardından Fenerbahçe puanını 10'a yükseltirken, Ankaragücü ise 5 puanda kaldı.
Fenerbahçe, Süper Lig'in 5. haftasında MKE Ankaragücü'nü 2-1 yendi.
Süper Lig'in 5. haftasında Fenerbahçe evinde MKE Ankaragücü'nü konuk etti.
Fenerbahçe 1-0 yenik düştüğü maçta rakibini 2-1 yenerek 3 puanın sahibi oldu.
Konuk Ankaragücü 16. dakikada Orgill ile 1-0 öne geçti. Fenerbahçe, bu gole 20. dakikada Zanka ile yanıt verdi: 1-1 Karşılaşmanın ilk yarısı bu skorla tamamlandı.
Fenerbahçe, Vedat Muriç ile 74. dakikada 2-1 öne geçti ve karşılaşma bu skorla sona erdi.
Bu sonucun ardından Fenerbahçe puanını 10'a yükseltirken, Ankaragücü ise 5 puanda kaldı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






