Galatasaray turu geçti:4-2
Galatasaray turu geçti:4-2
Galatasaray, UEFA Avrupa Ligi 3. eleme turu rövanşında İskoçya ekibi St. Johnstone'ı 4-2 mağlup etti ve tur biletini aldı.
Galatasaray, UEFA Avrupa Ligi 3. Eleme turu rövanş maçında St. Johnstone’a konuk oldu.
McDiarmid Park’ta oynanan mücadeleyi Letonyalı hakem Andris Treimanis yönetti.
Karşılaşma, 4-2’lik Galatasaray üstünlüğüyle noktalandı.
Temsilcimiz, 29. dakikada Diagne’nin attığı golle skorda üstünlüğü yakaladı. Yedi dakika sonra İsmail Çipe’nin kendi kalesine attığı golle durum dengelendi ve taraflar soyunma odasına 1-1’lik eşitlikle girdi.
İkinci yarıda oyun üstünlüğünü eline alan Galatasaray, önce 64’te Kerem’le yeniden üstünlüğü yakaladı, ardından 70’te Feghouli ile farkı ikiye çıkarttı.
Dakikalar 90+2'yi gösterirken fileleri havalandıran Emre Kılınç, durumu 4-1'e getirdi.
Bitime saniyeler kala St. Johnstone, O'Halloran ile farkı tekrar ikiye indirdi.
Kalan sürede başka gol olmadı ve mücadele 4-2’lik Galatasaray üstünlüğüyle noktalandı.
Temsilcimizin play-off turundaki rakibi Danimarka ekibi Randers olacak.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






