Gençlerbirliği çıkışını sürdürdü:2-1
Futbol
04.04.2021 - 18:07, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:49 5406+ kez okundu.
Gençlerbirliği çıkışını sürdürdü:2-1
Süper Lig'in 32. haftasında Gençlerbirliği Aytemiz Alanyaspor'u deplasmanda 2-1 yenerek kümede kalma yolunda önemli bir üç puanın sahibi oldu.
Süper Lig'de 32. hafta mücadelesinde Gençlerbirliği, Aytemiz Alanyaspor'u deplasmanda 2-1 yenerek kümede kalma yolunda kritik bir üç puanın sahibi oldu.
Mücadelenin 8. dakikasında Johansson ile Gençlerbirliği 1-0 öne geçti. Alanyaspor 37. dakikada Berkan Kutlu ile eşitliği sağladı. Karşılaşmanın 82. dakikasında Stancu ile 2-1 öne geçen Gençlerbirliği mücadeleyi 2-1 kazanarak üç puanın sahibi oldu.
Bu sonuçla Alanyaspor ligde 49 puanla 5. sırada kalırken, Gençlerbirliği ise 30 puanla 19. sıraya yükseldi.
Süper Lig'in 32. haftasında Gençlerbirliği Aytemiz Alanyaspor'u deplasmanda 2-1 yenerek kümede kalma yolunda önemli bir üç puanın sahibi oldu.
Süper Lig'de 32. hafta mücadelesinde Gençlerbirliği, Aytemiz Alanyaspor'u deplasmanda 2-1 yenerek kümede kalma yolunda kritik bir üç puanın sahibi oldu.
Mücadelenin 8. dakikasında Johansson ile Gençlerbirliği 1-0 öne geçti. Alanyaspor 37. dakikada Berkan Kutlu ile eşitliği sağladı. Karşılaşmanın 82. dakikasında Stancu ile 2-1 öne geçen Gençlerbirliği mücadeleyi 2-1 kazanarak üç puanın sahibi oldu.
Bu sonuçla Alanyaspor ligde 49 puanla 5. sırada kalırken, Gençlerbirliği ise 30 puanla 19. sıraya yükseldi.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






