Gençlerbirliği rahat nefes aldı:2-0
Gençlerbirliği rahat nefes aldı:2-0
Spor Toto 1. Lig'in 34. haftasında Gençlerbirliği ile Royal Hastanesi Bandırmaspor karşı karşıya geldi. Maçta 3 puana ulaşan taraf 2-0'lık skorla başkent temsilcisi oldu.
Stat: Eryaman
Hakemler: Ozan Ergün, Oğuz Terzi, Emrah Ünal
Gençlerbirliği: Ramazan Köse, Ömürcan Artan, Metehan Mert, Gökhan Gül, Muhammed Bayır, Grechyshkin, Tshibola (Dk. 90+2 Gökhan Altıparmak), Barış Alıcı (Dk. 90+2 Serdarcan Eralp), Sallallich (Dk. 81 Aksel Aktaş), Musa Şahindere, Lima (Dk. 85 İlker Karakaş)
Royal Hastanesi Bandırmaspor: Gökhan Değirmenci, Okan Alkan, Allyson, Lokman Gör (Dk. 60 Cüneyt Köz), Caner Cavlun, Mulumba, Kerim Avcı (Dk. 46 Akabueze), Guido Koçer (Dk. 60 Süleyman Luş), Mehmet Özcan (Dk. 72 Abdullah Balıkçı), Beykan Şimşek (Dk. 46 Pucko), Keny
Goller: Dk. 34 Metehan Mert, Dk. 75 Lima (Gençlerbirliği)
Sarı kartlar: Dk. 45+1 Sallallich, Dk. 79 Tshibola, Dk. 90+2 Ramazan Köse (Gençlerbirliği), Dk. 48 Mulumba, Dk. 55 Lokman Gör, Dk. 76 Keny (Royal Hastanesi Bandırmaspor)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






