Göztepe siftah yaptı:1-0
Futbol
21.09.2019 - 11:13, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:48 6070+ kez okundu.
Göztepe siftah yaptı:1-0
Süper Lig'in 5. haftasında konuk ettiği İttifak Holding Konyaspor'u 1-0 mağlup eden Göztepe, ilk golünü attığı haftada ilk galibiyetine imza attı.
Süper Lig'de 5. haftanın açılış maçında Göztepe, İttifak Holding Konyaspor'u ağırladı.
Bornova Aziz Kocaoğlu Stadı'nda oynanan ve saat 20.30'da başlayan müsabakada hakem Özgür Yankaya düdük çaldı.
Karşılaşmanın 50. dakikasında Poko'nun kırmızı kart görmesiyle 10 kişi kalan Göztepe 76.dakikada Alpaslan Öztürk'ün kaydettiği penaltı golüyle 1-0 öne geçti. Mücadelenin son düdüğüne kadar skoru korumasını bilen Göztepe 4 hafta sonra galibiyetle tanışmış oldu.
Süper Lig'in 5. haftasında konuk ettiği İttifak Holding Konyaspor'u 1-0 mağlup eden Göztepe, ilk golünü attığı haftada ilk galibiyetine imza attı.
Süper Lig'de 5. haftanın açılış maçında Göztepe, İttifak Holding Konyaspor'u ağırladı.
Bornova Aziz Kocaoğlu Stadı'nda oynanan ve saat 20.30'da başlayan müsabakada hakem Özgür Yankaya düdük çaldı.
Karşılaşmanın 50. dakikasında Poko'nun kırmızı kart görmesiyle 10 kişi kalan Göztepe 76.dakikada Alpaslan Öztürk'ün kaydettiği penaltı golüyle 1-0 öne geçti. Mücadelenin son düdüğüne kadar skoru korumasını bilen Göztepe 4 hafta sonra galibiyetle tanışmış oldu.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






