Kayserispor İzmir'de kazandı:2-1
Futbol
09.04.2022 - 18:17, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:49 5623+ kez okundu.
Kayserispor İzmir'de kazandı:2-1
Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında Yukatel Kayserispor, deplasmanda Göztepe'yi 2-1 mağlup etti.
Spor Toto Süper Lig'de son 7 haftaya düşme hattında giren Göztepe, 32. hafta mücadelesinde Yukatel Kayserispor'u konuk etti.
Gürsel Aksel Stadyumu'ndaki müsabakayı Yaşar Kemal Uğurlu yönetti.
Mücadele, 2-1'lik Yukatel Kayserispor üstünlüğüyle noktalandı.
Konuk ekibe galibiyeti getiren golleri 8. dakikada Emrah ve 26. dakikada Kemen kaydetti.
Göztepe adına Di Santo'nun 45. dakikada kaydettiği gol, puan için yeterli olmadı.
Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında Yukatel Kayserispor, deplasmanda Göztepe'yi 2-1 mağlup etti.
Spor Toto Süper Lig'de son 7 haftaya düşme hattında giren Göztepe, 32. hafta mücadelesinde Yukatel Kayserispor'u konuk etti.
Gürsel Aksel Stadyumu'ndaki müsabakayı Yaşar Kemal Uğurlu yönetti.
Mücadele, 2-1'lik Yukatel Kayserispor üstünlüğüyle noktalandı.
Konuk ekibe galibiyeti getiren golleri 8. dakikada Emrah ve 26. dakikada Kemen kaydetti.
Göztepe adına Di Santo'nun 45. dakikada kaydettiği gol, puan için yeterli olmadı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






