Kritik maçı Giresunspor kazandı:3-1
Futbol
27.02.2022 - 15:29, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:49 6194+ kez okundu.
Kritik maçı Giresunspor kazandı:3-1
Spor Toto Süper Lig'in 27. haftası alt sıraları yakından ilgilendiren mücadelede GZT Giresunspor evinde Göztepe'yi 3-1 yenerek 6 hafta sonra kazandı.
Çotanak Spor Kompleksi'nde oynanan maçta ev sahibi takımın gollerini 27. dakikada Umut Nayir, 51'de Alexis Perez ve 69. dakikada Muhammed Gümüşkaya attı.
Konuk ekibin tek golü 75. dakikada Di Santo'dan geldi.
Bu sonucun ardından 6 hafta sonra kazanan Giresunspor puanını 29' yükselterek düşme hattının bir sıra üstüne çıktı. Sahadan puansız ayrılan Göztepe ise 27 puanda 17. sırada kaldı.
Spor Toto Süper Lig'in 27. haftası alt sıraları yakından ilgilendiren mücadelede GZT Giresunspor evinde Göztepe'yi 3-1 yenerek 6 hafta sonra kazandı.
Çotanak Spor Kompleksi'nde oynanan maçta ev sahibi takımın gollerini 27. dakikada Umut Nayir, 51'de Alexis Perez ve 69. dakikada Muhammed Gümüşkaya attı.
Konuk ekibin tek golü 75. dakikada Di Santo'dan geldi.
Bu sonucun ardından 6 hafta sonra kazanan Giresunspor puanını 29' yükselterek düşme hattının bir sıra üstüne çıktı. Sahadan puansız ayrılan Göztepe ise 27 puanda 17. sırada kaldı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






