Nesibe Aydın'da Erman Okerman dönemi sona erdi
Basketbol
02.04.2024 - 09:46, Güncelleme:
02.04.2024 - 09:46 4488+ kez okundu.
Nesibe Aydın'da Erman Okerman dönemi sona erdi
ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Nesibe Aydın ile başantrenör Erman Okerman'ın yolları ayrıldı.
Başkent ekibinden yapılan açıklamada, "6 yıldır kulübümüze çok kıymetli katkılar veren başantrenörümüz Erman Okerman'ın talebi ve isteği doğrultusunda, önümüzdeki sezon için devam eden sözleşmemiz karşılıklı olarak sonlandırılmıştır. 1. Lig'de teslim aldığı takımımızı, Süper Lig'in önemli markalarından biri olarak teslim eden hocamıza şükranlarımızı sunuyor, yollarımızın tekrar kesişeceği güne kadar kendisine başarılar diliyoruz." denildi.
ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Nesibe Aydın ile başantrenör Erman Okerman'ın yolları ayrıldı.
Başkent ekibinden yapılan açıklamada, "6 yıldır kulübümüze çok kıymetli katkılar veren başantrenörümüz Erman Okerman'ın talebi ve isteği doğrultusunda, önümüzdeki sezon için devam eden sözleşmemiz karşılıklı olarak sonlandırılmıştır. 1. Lig'de teslim aldığı takımımızı, Süper Lig'in önemli markalarından biri olarak teslim eden hocamıza şükranlarımızı sunuyor, yollarımızın tekrar kesişeceği güne kadar kendisine başarılar diliyoruz." denildi.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






