KAPI-1
KAPI-2

Ormanspor'un yüzü güldü:101-66

Basketbol 05.02.2022 - 16:57, Güncelleme: 17.09.2022 - 09:49 6131+ kez okundu.
 

Ormanspor'un yüzü güldü:101-66

Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi 17. hafta maçında OGM Ormanspor, deplasmanda Elazığ İl Özel İdare'yi 101-66 yendi.
Salon: Çimentaş İl Özel İdare Hakemler: Ahmet Tatlıcı, Abdullah İlik, Samet Yetkin Elazığ İl Özel İdare: Hatice Sönmez 9, Aysel Bakır 2, Esma  Türk 7, Nisa Yalçın 5, Nihan Dabakoğlu 15, Melike Yalçınkaya 15, Modiri 13,  OGM Ormanspor: Robinson 20, Hilal Halaç 1, Nilay Kartaltepe 3, Sevgi Uzun 23, Meltem Avcı 5, Cowan 11, Damla Gezgin 17,  Bircan Gökdemir 11, Lucet 10, 
Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi 17. hafta maçında OGM Ormanspor, deplasmanda Elazığ İl Özel İdare'yi 101-66 yendi.

Salon: Çimentaş İl Özel İdare

Hakemler: Ahmet Tatlıcı, Abdullah İlik, Samet Yetkin

Elazığ İl Özel İdare: Hatice Sönmez 9, Aysel Bakır 2, Esma  Türk 7, Nisa Yalçın 5, Nihan Dabakoğlu 15, Melike Yalçınkaya 15, Modiri 13, 

OGM Ormanspor: Robinson 20, Hilal Halaç 1, Nilay Kartaltepe 3, Sevgi Uzun 23, Meltem Avcı 5, Cowan 11, Damla Gezgin 17,  Bircan Gökdemir 11, Lucet 10, 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sporbox.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.