Ormanspor'un yüzü güldü:101-66
Basketbol
05.02.2022 - 16:57, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:49 6131+ kez okundu.
Ormanspor'un yüzü güldü:101-66
Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi 17. hafta maçında OGM Ormanspor, deplasmanda Elazığ İl Özel İdare'yi 101-66 yendi.
Salon: Çimentaş İl Özel İdare
Hakemler: Ahmet Tatlıcı, Abdullah İlik, Samet Yetkin
Elazığ İl Özel İdare: Hatice Sönmez 9, Aysel Bakır 2, Esma Türk 7, Nisa Yalçın 5, Nihan Dabakoğlu 15, Melike Yalçınkaya 15, Modiri 13,
OGM Ormanspor: Robinson 20, Hilal Halaç 1, Nilay Kartaltepe 3, Sevgi Uzun 23, Meltem Avcı 5, Cowan 11, Damla Gezgin 17, Bircan Gökdemir 11, Lucet 10,
Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi 17. hafta maçında OGM Ormanspor, deplasmanda Elazığ İl Özel İdare'yi 101-66 yendi.
Salon: Çimentaş İl Özel İdare
Hakemler: Ahmet Tatlıcı, Abdullah İlik, Samet Yetkin
Elazığ İl Özel İdare: Hatice Sönmez 9, Aysel Bakır 2, Esma Türk 7, Nisa Yalçın 5, Nihan Dabakoğlu 15, Melike Yalçınkaya 15, Modiri 13,
OGM Ormanspor: Robinson 20, Hilal Halaç 1, Nilay Kartaltepe 3, Sevgi Uzun 23, Meltem Avcı 5, Cowan 11, Damla Gezgin 17, Bircan Gökdemir 11, Lucet 10,
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






