Trabzon'da gol düellosunu kazanan çıkmadı:2-2
Futbol
15.09.2019 - 22:08, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:48 5074+ kez okundu.
Trabzon'da gol düellosunu kazanan çıkmadı:2-2
Trabzonspor, Süper Lig'in 4. haftasında sahasında Gençlerbirliği ile 2-2 berabere kaldı.
Süper Lig'in 4. haftasında Trabzonspor sahasında Gençlerbirliği'ni ağırladı. Bordo-mavililer 17. dakikada Novak'ın attığı kafa golüyle müsabakayı 1-0 önde geçti. Konuk ekip Gençlerbirliği ise 44. dakikada Stancu ile skoru dengeledi ve ilk yarı 1-1 soçlandı.
Maçın ikinci yarısında bordo mavililer 57. dakikada penaltıdan Alexander Sörloth'un ayağından bulduğu golle 2-1 öne geçti. Konuk ekip karşılaşmanın 84. dakikasında Sessegnon ile skoru 2-2 getirdi ve maç bu sonuç sona erdi.
Bu sonuçla Trabzonspor puanını 6'ya, Gençelerbirliği ise ilk puanın aldı.
Trabzonspor, Süper Lig'in 4. haftasında sahasında Gençlerbirliği ile 2-2 berabere kaldı.
Süper Lig'in 4. haftasında Trabzonspor sahasında Gençlerbirliği'ni ağırladı. Bordo-mavililer 17. dakikada Novak'ın attığı kafa golüyle müsabakayı 1-0 önde geçti. Konuk ekip Gençlerbirliği ise 44. dakikada Stancu ile skoru dengeledi ve ilk yarı 1-1 soçlandı.
Maçın ikinci yarısında bordo mavililer 57. dakikada penaltıdan Alexander Sörloth'un ayağından bulduğu golle 2-1 öne geçti. Konuk ekip karşılaşmanın 84. dakikasında Sessegnon ile skoru 2-2 getirdi ve maç bu sonuç sona erdi.
Bu sonuçla Trabzonspor puanını 6'ya, Gençelerbirliği ise ilk puanın aldı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






