Trabzonspor ilk galibiyetini aldı:2-1
Futbol
16.09.2022 - 10:42, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:49 5521+ kez okundu.
Trabzonspor ilk galibiyetini aldı:2-1
Trabzonspor, UEFA Avrupa Ligi H Grubu ikinci hafta maçında Sırbistan temsilcisi Kızılyıldız'ı 2-1 mağlup ederek grupta ilk galibiyetini aldı.
UEFA Avrupa Ligi H Grubu ikinci hafta maçında temsilcimiz Trabzonspor, Sırbistan ekibi Kızılıyıldız'ı konuk etti.
Bordo mavililer, 16. dakikada Marek Hamsik ve 68. dakikada Trezeguet'nin golleriyle rakibini 2-1 mağlup etti. Kızılyıldız'ın tek golü 89. dakikada Nikolic'den geldi.
Karşılaşmanın 63. dakikasında Kızılyıldız'da Kings Kangwa kırmızı kart gördü.
Trabzonspor bu sonuçla H grubunda ilk galibiyetini alarak 3 puanı hanesine yazdırdı.
Trabzonspor, UEFA Avrupa Ligi H Grubu ikinci hafta maçında Sırbistan temsilcisi Kızılyıldız'ı 2-1 mağlup ederek grupta ilk galibiyetini aldı.
UEFA Avrupa Ligi H Grubu ikinci hafta maçında temsilcimiz Trabzonspor, Sırbistan ekibi Kızılıyıldız'ı konuk etti.
Bordo mavililer, 16. dakikada Marek Hamsik ve 68. dakikada Trezeguet'nin golleriyle rakibini 2-1 mağlup etti. Kızılyıldız'ın tek golü 89. dakikada Nikolic'den geldi.
Karşılaşmanın 63. dakikasında Kızılyıldız'da Kings Kangwa kırmızı kart gördü.
Trabzonspor bu sonuçla H grubunda ilk galibiyetini alarak 3 puanı hanesine yazdırdı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






