Alanyaspor İzmir'de kazandı:2-0
Futbol
16.01.2022 - 17:15, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:49 5491+ kez okundu.
Alanyaspor İzmir'de kazandı:2-0
Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında Aytemiz Alanyaspor, deplasmanda Altay'ı Emre Akbaba ve Oğuz Aydın'ın golleriyle 2-0 mağlup etti.
Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında Altay, Aytemiz Alanyaspor'u konuk etti.
Alsancak Mustafa Denizli Stadyumu'nda oynanan mücadeleyi Volkan Bayarsan yönetti.
Müsabaka, 2-0'lık Aytemiz Alanyaspor üstünlüğüyle noktaladı.
Akdeniz ekibine galibiyeti getiren goller 26. dakikada Emre Akbaba ve 81. dakikada Oğuz Aydın'dan geldi.
Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında Aytemiz Alanyaspor, deplasmanda Altay'ı Emre Akbaba ve Oğuz Aydın'ın golleriyle 2-0 mağlup etti.
Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında Altay, Aytemiz Alanyaspor'u konuk etti.
Alsancak Mustafa Denizli Stadyumu'nda oynanan mücadeleyi Volkan Bayarsan yönetti.
Müsabaka, 2-0'lık Aytemiz Alanyaspor üstünlüğüyle noktaladı.
Akdeniz ekibine galibiyeti getiren goller 26. dakikada Emre Akbaba ve 81. dakikada Oğuz Aydın'dan geldi.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






