Ankaragücü lige tutundu:1-0
Futbol
12.07.2020 - 20:54, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:48 5145+ kez okundu.
Ankaragücü lige tutundu:1-0
Süper Lig'in 32. haftasında Galatasaray, deplasmanda MKE Ankaragücü'ne 1-0 mağlup oldu. Sarı kırmızılıların galibiyet hasreti 8 maça çıktı.
Süper Lig’in 32’nci haftasında MKE Ankaragücü sahasında Galatasaray’ı konuk etti.
Ankaragücü, Oscar Scarione’nin penaltıdan bulduğu golle karşılaşmadan 1-0 galip ayrıldı ve puanını 29’a yükseltti. Ligde 8 maçtır kazanamayan Galatasaray ise 52 puanda kaldı.
Ligin 33. haftasında MKE Ankaragücü, Antalyaspor'u konuk edecek. Galatasaray ise Göztepe'yi ağırlayacak.
İki takım arasında ligin ilk yarısında oynanan maç 2-2 sona ermişti.
Süper Lig'in 32. haftasında Galatasaray, deplasmanda MKE Ankaragücü'ne 1-0 mağlup oldu. Sarı kırmızılıların galibiyet hasreti 8 maça çıktı.
Süper Lig’in 32’nci haftasında MKE Ankaragücü sahasında Galatasaray’ı konuk etti.
Ankaragücü, Oscar Scarione’nin penaltıdan bulduğu golle karşılaşmadan 1-0 galip ayrıldı ve puanını 29’a yükseltti. Ligde 8 maçtır kazanamayan Galatasaray ise 52 puanda kaldı.
Ligin 33. haftasında MKE Ankaragücü, Antalyaspor'u konuk edecek. Galatasaray ise Göztepe'yi ağırlayacak.
İki takım arasında ligin ilk yarısında oynanan maç 2-2 sona ermişti.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






