Başkentteki gol düellosunu kazanan çıkmadı:3-3
Futbol
14.08.2022 - 09:38, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:49 6011+ kez okundu.
Başkentteki gol düellosunu kazanan çıkmadı:3-3
Spor Toto 1. Lig'in ilk haftasında Gençlerbirliği ile Altınordu 3-3 berabere kaldı.
Eryaman Stadı'nda oynanan müsabakada 6 gol atılırken, galip gelen olmadı. Başkent ekibi, sahasında Altınordu ile 3-3 berabere kaldı.
Altınordu'nun golleri 7 ve 17. dakikada Ahmet İlhan Özek ile 45'te Safa Kınalı'dan geldi.
Gençlerbirliği'nin gollerini ise 12'de Barış Alıcı, 28'de İlker Karakaş ve 43'te Aksel Aktaş kaydetti.
Başkent ekibinde Gökhan Gül, 40. dakikada penaltı atışından yararlanamadı.
Bu sonuçla her iki takım da lige birer puanla başladı.
Spor Toto 1. Lig'in ilk haftasında Gençlerbirliği ile Altınordu 3-3 berabere kaldı.
Eryaman Stadı'nda oynanan müsabakada 6 gol atılırken, galip gelen olmadı. Başkent ekibi, sahasında Altınordu ile 3-3 berabere kaldı.
Altınordu'nun golleri 7 ve 17. dakikada Ahmet İlhan Özek ile 45'te Safa Kınalı'dan geldi.
Gençlerbirliği'nin gollerini ise 12'de Barış Alıcı, 28'de İlker Karakaş ve 43'te Aksel Aktaş kaydetti.
Başkent ekibinde Gökhan Gül, 40. dakikada penaltı atışından yararlanamadı.
Bu sonuçla her iki takım da lige birer puanla başladı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






