Derbide Fenerbahçe güldü:1-0
Futbol
19.05.2024 - 23:28, Güncelleme:
19.05.2024 - 23:33 4236+ kez okundu.
Derbide Fenerbahçe güldü:1-0
Trendyol Süper Lig'in 37. haftasında Fenerbahçe uzun süre 10 kişi oynadığı maçta Galatasaray'ı deplasmanda 1-0 yenerek kritik bir galibiyete imza attı.
Süper Lig'de şampiyonluk mücadelesi veren Galatasaray ile Fenerbahçe, 37. haftada kozlarını paylaştı.
Fenerbahçe, 71. dakikada Çağlar Söyüncü'nün attığı golle kritik karşılaşmayı 1-0 kazandı.
Alexander Djiku maçın 21. dakikasında kırmızı kart gördü.
Sarı lacivertliler bu galibiytle puanını 96'ya yükseltip lider Galatasaray ile arasındalkş farkı 3 puana indirdi.
Ligin son haftasında Fenerbahçe, küme düşen İstanbulspor'u konuk edecek. Galatasaray ise deplasmanda TÜMOSAN Konyaspor ile karşılaşacak.
Trendyol Süper Lig'in 37. haftasında Fenerbahçe uzun süre 10 kişi oynadığı maçta Galatasaray'ı deplasmanda 1-0 yenerek kritik bir galibiyete imza attı.
Süper Lig'de şampiyonluk mücadelesi veren Galatasaray ile Fenerbahçe, 37. haftada kozlarını paylaştı.
Fenerbahçe, 71. dakikada Çağlar Söyüncü'nün attığı golle kritik karşılaşmayı 1-0 kazandı.
Alexander Djiku maçın 21. dakikasında kırmızı kart gördü.
Sarı lacivertliler bu galibiytle puanını 96'ya yükseltip lider Galatasaray ile arasındalkş farkı 3 puana indirdi.
Ligin son haftasında Fenerbahçe, küme düşen İstanbulspor'u konuk edecek. Galatasaray ise deplasmanda TÜMOSAN Konyaspor ile karşılaşacak.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






