Djordjevic , 'Oldukça mutlu ve gururlu hissediyorum'
Basketbol
14.06.2022 - 08:25, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:49 5928+ kez okundu.
Djordjevic , 'Oldukça mutlu ve gururlu hissediyorum'
Anadolu Efes'i mağlup ederek ING Basketbol Süper Ligi'nde şampiyon olan Fenerbahçe Beko'da başantrenör Aleksandar Djordjevic açıklamada bulundu.
Başantrenör Aleksandar Djordjevic , "Oldukça mutlu ve gururlu hissediyorum. Bu şampiyonluğu kazandığımız için herkesle gurur duyuyorum. Çok zor bir sezon oldu. Sakatlık ve başka nedenlerden dolayı birçok sıkıntı yaşadık. Doktorlarımız ve sağlık ekibimiz çok güzel bir iş çıkardı. Oyuncular inanılmaz bir karakter ortaya koydu. Oyun planımıza inandılar. Fenerbahçe'ye bu geceyi yaşattığımız için kendimle de gurur duyuyorum. Anadolu Efes gerçekten çok zor bir rakip." değerlendirmesinde bulundu.
Anadolu Efes'i mağlup ederek ING Basketbol Süper Ligi'nde şampiyon olan Fenerbahçe Beko'da başantrenör Aleksandar Djordjevic açıklamada bulundu.
Başantrenör Aleksandar Djordjevic , "Oldukça mutlu ve gururlu hissediyorum. Bu şampiyonluğu kazandığımız için herkesle gurur duyuyorum. Çok zor bir sezon oldu. Sakatlık ve başka nedenlerden dolayı birçok sıkıntı yaşadık. Doktorlarımız ve sağlık ekibimiz çok güzel bir iş çıkardı. Oyuncular inanılmaz bir karakter ortaya koydu. Oyun planımıza inandılar. Fenerbahçe'ye bu geceyi yaşattığımız için kendimle de gurur duyuyorum. Anadolu Efes gerçekten çok zor bir rakip." değerlendirmesinde bulundu.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






