Fenerbahçe, 90+6'da güldü:2-1
Futbol
08.05.2021 - 23:21, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:49 5657+ kez okundu.
Fenerbahçe, 90+6'da güldü:2-1
Fenerbahçe, Süper Lig'in 40. haftasında deplasmanda MKE Ankaragücü'nü uzatmada attığı golle 2-1 mağlup etti.
Süper Lig'in 40. haftasında şampiyonluk yarışını ve küme düşme hattını yakından ilgilendiren maçta Fenerbahçe deplasmanda MKE Ankaragücü'ne konuk oldu. Mücadele 2-1 Fenerbahçe'nin üstünlüğü ile sona erdi.
Fenerbahçe'nin golleri 42. dakikada Ozan Tufan ve 90+6'da Valencia'dan gelirken MKE Ankaragücü'nün maçtaki tek golünü 3. dakikada Alper Potuk kaydetti.
Bu sonuçla Fenerbahçe puanını 79'a çıkardı ve lider Beşiktaş'ı takibini sürdürdü. MKE Ankaragücü ise 38 puanda kaldı.
Fenerbahçe, Süper Lig'in 40. haftasında deplasmanda MKE Ankaragücü'nü uzatmada attığı golle 2-1 mağlup etti.
Süper Lig'in 40. haftasında şampiyonluk yarışını ve küme düşme hattını yakından ilgilendiren maçta Fenerbahçe deplasmanda MKE Ankaragücü'ne konuk oldu. Mücadele 2-1 Fenerbahçe'nin üstünlüğü ile sona erdi.
Fenerbahçe'nin golleri 42. dakikada Ozan Tufan ve 90+6'da Valencia'dan gelirken MKE Ankaragücü'nün maçtaki tek golünü 3. dakikada Alper Potuk kaydetti.
Bu sonuçla Fenerbahçe puanını 79'a çıkardı ve lider Beşiktaş'ı takibini sürdürdü. MKE Ankaragücü ise 38 puanda kaldı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






