Fenerbahçe Antalya'dan lider döndü:2-0
Futbol
03.02.2024 - 21:16, Güncelleme:
03.02.2024 - 21:17 4642+ kez okundu.
Fenerbahçe Antalya'dan lider döndü:2-0
Şampiyonluk mücadelesi veren Fenerbahçe, Trendyol Süper Lig'in 24. haftasında konuk olduğu Bitexen Antalyaspor'u Cengiz Ünder ve Batshuayi attığı gollerle 2-0 yendi.
Corendon Airlines Park Antalya Stadı'nda oynanan kritik müsabakanın 42. dakikasında konuk Fenerbahçe, son haftalardaki formda oyuncusu Cengiz Ünder'in güzel golüyle 1-0 öne geçti. İlk yarı bu skorla tamamlandı.
Mücadelenin ikinci yarısı karşılıklı ataklarla geçerken Michy Batshuayi 90+5'te Fenerbahçe'yi rahatlatan golü kaydetti: 0-2
Karşılaşmadan 2-0 galip ayrılan Fenerbahçe, puanını 63 çıkardı. Böylece sarı-lacivertliler, maç eksiğiyle Galatasaray'a kaptırdığı liderliği averajla geri aldı.
Şampiyonluk mücadelesi veren Fenerbahçe, Trendyol Süper Lig'in 24. haftasında konuk olduğu Bitexen Antalyaspor'u Cengiz Ünder ve Batshuayi attığı gollerle 2-0 yendi.
Corendon Airlines Park Antalya Stadı'nda oynanan kritik müsabakanın 42. dakikasında konuk Fenerbahçe, son haftalardaki formda oyuncusu Cengiz Ünder'in güzel golüyle 1-0 öne geçti. İlk yarı bu skorla tamamlandı.
Mücadelenin ikinci yarısı karşılıklı ataklarla geçerken Michy Batshuayi 90+5'te Fenerbahçe'yi rahatlatan golü kaydetti: 0-2
Karşılaşmadan 2-0 galip ayrılan Fenerbahçe, puanını 63 çıkardı. Böylece sarı-lacivertliler, maç eksiğiyle Galatasaray'a kaptırdığı liderliği averajla geri aldı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






