Fenerbahçe gol oldu yağdı:6-0
Futbol
16.08.2022 - 07:51, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:49 5958+ kez okundu.
Fenerbahçe gol oldu yağdı:6-0
Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında deplasmanda Kasımpaşa'yı 6-0 mağlup etti.
Fenerbahçe Süper Lig'in ikinci haftasında Kasımpaşa ile Kasımpaşa Stadı'nda karşı karşıya geldi. Ligde ilk galibiyetini alan Fenerbahçe mücadeleyi 6-0 kazanarak üç puanın sahibi oldu. Karşılaşmanın gollerini King, Valencia(2), Emre Mor ve Arda Güler(2) kaydetti. Mücaelenin 16. dakikasında Kasımpaşa'dan Hasan Emre direkt kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bıraktı.
Fenerbahçe ligde ilk galibiyetini alırken puanını dörde yükseltti. Kasımpaşa ise ligde ikinci maçından da mağlup ayrıldı.
Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında deplasmanda Kasımpaşa'yı 6-0 mağlup etti.
Fenerbahçe Süper Lig'in ikinci haftasında Kasımpaşa ile Kasımpaşa Stadı'nda karşı karşıya geldi. Ligde ilk galibiyetini alan Fenerbahçe mücadeleyi 6-0 kazanarak üç puanın sahibi oldu. Karşılaşmanın gollerini King, Valencia(2), Emre Mor ve Arda Güler(2) kaydetti. Mücaelenin 16. dakikasında Kasımpaşa'dan Hasan Emre direkt kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bıraktı.
Fenerbahçe ligde ilk galibiyetini alırken puanını dörde yükseltti. Kasımpaşa ise ligde ikinci maçından da mağlup ayrıldı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






