Fenerbahçe ligi kazanarak bitirdi: 3-1
Futbol
25.07.2020 - 23:40, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:48 5507+ kez okundu.
Fenerbahçe ligi kazanarak bitirdi: 3-1
Süper Lig'de sezonun son maçında Fenerbahçe, küme düşme hattında bulunan Çaykur Rizespor'u 3-1 yendi. Sarı lacivertliler sezonu 7. sırada tamamlarken Rize ekibi yenilmesine karşın ligde kaldı.
Fenerbahçe'de ilk gol penaltıdan geldi. Kariyerinin son maçına çıkan Emre Belözoğlu takımını öne geçirdi. İlk yarı bu skorla sona ererken Milan Skoda'nın 53. dakikada golü skoru eşitledi. 66'da ise bu kez sahneye Garry Rodrigues çıktı ve skoru 2-1'e getirdi. Uzatmalarda ise Ozan Tufan'ın golü skoru tayin etti.
Fenerbahçe bu galibiyetle 53 puana yükseldi ve ligi 7. sırada tamamladı. Rizespor ise 15. sırada tutunarak ligde kalmayı başardı.
Süper Lig'de sezonun son maçında Fenerbahçe, küme düşme hattında bulunan Çaykur Rizespor'u 3-1 yendi. Sarı lacivertliler sezonu 7. sırada tamamlarken Rize ekibi yenilmesine karşın ligde kaldı.
Fenerbahçe'de ilk gol penaltıdan geldi. Kariyerinin son maçına çıkan Emre Belözoğlu takımını öne geçirdi. İlk yarı bu skorla sona ererken Milan Skoda'nın 53. dakikada golü skoru eşitledi. 66'da ise bu kez sahneye Garry Rodrigues çıktı ve skoru 2-1'e getirdi. Uzatmalarda ise Ozan Tufan'ın golü skoru tayin etti.
Fenerbahçe bu galibiyetle 53 puana yükseldi ve ligi 7. sırada tamamladı. Rizespor ise 15. sırada tutunarak ligde kalmayı başardı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






