Fenerbahçe uzatmada şampiyon:73-72
Fenerbahçe uzatmada şampiyon:73-72
HDI Sigorta Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi final serisi üçüncü maçında Fenerbahçe, Gazişehir Gaziantep'i 73-72 mağlup ederek seriyi kazandı ve mutlu sona ulaştı.
Yalova 90. Yıl Spor Salonu'nda oynanan son ana kadar çekişmeli geçen maçın normal süresi 61-61 beraberlikle tamamlandı. Uzatma bölümünde rakibine 73-72 üstünlük sağlayan Fenenrbahçe, seriyi 2-1'e getirerek Süper Lig'deki ikinci şampiyonluğunu elde etti.

Play-off finali sonunda şampiyon olan Fenerbahçe'ye kupasını Yalova Valisi Muammer Erol, Türkiye Bedensel Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Muaz Ergezen, Yalova Belediye Başkan Vekili Mustafa Tutuk, İl Genel Meclisi Başkanı Hasan Soygüzel, Karaderili Şirketler Grubu Üst Yöneticisi Tevfik Talas birlikte takdim etti. Gazişehir Gaziantep'e de törende ikincilik kupası verildi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






