Galatasaray, zirveyi bırakmadı:1-0
Futbol
20.02.2021 - 21:19, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:48 5018+ kez okundu.
Galatasaray, zirveyi bırakmadı:1-0
Süper Lig'in 26. haftasında Galatasaray, deplasmanda Aytemiz Alanyaspor'u 1-0 mağlup etti. Karşılaşmada 3 puana Emre Kılınç'ın golüyle uzanan sarı-kırmızılılar, ligde üst üste 7. galibiyetini elde etti.
Bahçeşehir Okulları Stadı'nda oynanan ve ligin üst sıralarını yakından ilgilendiren maçta Galatasaray güldü.
Karşılaşmanın 18. dakikasında Emre Kılınç ile golü bulan sarı-kırmızılılar, mücadeleyi bu skorla tamamlamayı başardı. Bu sonuçla, ligdeki 17. galibiyetini elde eden Galatasaray puanını 54'e yükseltirken, ev sahibi ekip Alanyaspor 42 puanda kaldı.
Teknik direktör Çağdaş Atan yönetimindeki turuncu-yeşilli takım 7. yenilgisini aldı.
Süper Lig'in 26. haftasında Galatasaray, deplasmanda Aytemiz Alanyaspor'u 1-0 mağlup etti. Karşılaşmada 3 puana Emre Kılınç'ın golüyle uzanan sarı-kırmızılılar, ligde üst üste 7. galibiyetini elde etti.
Bahçeşehir Okulları Stadı'nda oynanan ve ligin üst sıralarını yakından ilgilendiren maçta Galatasaray güldü.
Karşılaşmanın 18. dakikasında Emre Kılınç ile golü bulan sarı-kırmızılılar, mücadeleyi bu skorla tamamlamayı başardı. Bu sonuçla, ligdeki 17. galibiyetini elde eden Galatasaray puanını 54'e yükseltirken, ev sahibi ekip Alanyaspor 42 puanda kaldı.
Teknik direktör Çağdaş Atan yönetimindeki turuncu-yeşilli takım 7. yenilgisini aldı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






