Gençlerbirliği 6 hafta sonra kazandı:4-0
Futbol
10.03.2024 - 20:14, Güncelleme:
10.03.2024 - 20:14 4518+ kez okundu.
Gençlerbirliği 6 hafta sonra kazandı:4-0
Trendyol 1'inci Lig'de play-off hesapları yapan Gençlerbirliği 6 hafta sonra kazandı. Başkent ekibi, kümede kalma umutları her hafta azalan Altay'ı deplasmanda 4-0 mağlup etti.
Trendyol 1. Lig'in 26. haftasında Altay, evinde Gençlerbirliği'ni ağırladı. Ankara ekibi sahadan 4-0 galip ayrılarak haftayı 3 puanla kapattı.
Gençlerbirliği'nin gollerini 19'da Melih Bostan, 45+2'de Ensar Kemaloğlu ve 53, 59'da Buğra Çağıran kaydetti.
Alsancak Mustafa Denizli Stadı'nda oynanan maçı hakem Raşit Yorgancılar yönetti.
Ligde kalma umudu gitgide azalan Altay, 15 puan kaldı.
Play-off'u hedefleyen Gençlerbirliği ise puanını 37'ye çıkardı.
Trendyol 1'inci Lig'de play-off hesapları yapan Gençlerbirliği 6 hafta sonra kazandı. Başkent ekibi, kümede kalma umutları her hafta azalan Altay'ı deplasmanda 4-0 mağlup etti.
Trendyol 1. Lig'in 26. haftasında Altay, evinde Gençlerbirliği'ni ağırladı. Ankara ekibi sahadan 4-0 galip ayrılarak haftayı 3 puanla kapattı.
Gençlerbirliği'nin gollerini 19'da Melih Bostan, 45+2'de Ensar Kemaloğlu ve 53, 59'da Buğra Çağıran kaydetti.
Alsancak Mustafa Denizli Stadı'nda oynanan maçı hakem Raşit Yorgancılar yönetti.
Ligde kalma umudu gitgide azalan Altay, 15 puan kaldı.
Play-off'u hedefleyen Gençlerbirliği ise puanını 37'ye çıkardı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






