Keçiörengücü deplasmanda kazandı: 2-1
Futbol
26.06.2020 - 22:21, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:48 5314+ kez okundu.
Keçiörengücü deplasmanda kazandı: 2-1
TFF 1.Lig'in 30. haftasında Keçiörengücü deplasmanda Altınordu'yu 2-1 mağlup etti.
TFF 1.Lig'in 30. haftasında Altınordu, Keçiörengücü'nü konuk etti. İlk yarısı 1-0 Keçiörengücü'nün üstünlüğü ile sona eren maçın son dakikaları nefes kesti. Altınordu 90+4'te Erdi Dikmen'in (KK) golüyle eşitliği sağladı. Keçiörengücü bu gole yine aynı dakika içerisinde Bokila ile karşılık vererek maçtan 2-1 galip ayrılan taraf oldu.
Bu sonuçla ligde son 3 maçtır kaybetmeyen (2 G - 1 B) Keçiörengücü 41 puan yükseldi. Galibiyet hasreti 3 maça çıkan Altınordu ise 32 puanda kaldı.
TFF 1.Lig'in 30. haftasında Keçiörengücü deplasmanda Altınordu'yu 2-1 mağlup etti.
TFF 1.Lig'in 30. haftasında Altınordu, Keçiörengücü'nü konuk etti. İlk yarısı 1-0 Keçiörengücü'nün üstünlüğü ile sona eren maçın son dakikaları nefes kesti. Altınordu 90+4'te Erdi Dikmen'in (KK) golüyle eşitliği sağladı. Keçiörengücü bu gole yine aynı dakika içerisinde Bokila ile karşılık vererek maçtan 2-1 galip ayrılan taraf oldu.
Bu sonuçla ligde son 3 maçtır kaybetmeyen (2 G - 1 B) Keçiörengücü 41 puan yükseldi. Galibiyet hasreti 3 maça çıkan Altınordu ise 32 puanda kaldı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






