KAPI-1
KAPI-2

Ormanspor, Mersin'de uzatmada kazandı:89-86

Basketbol 13.02.2021 - 20:02, Güncelleme: 17.09.2022 - 09:48 5329+ kez okundu.
 

Ormanspor, Mersin'de uzatmada kazandı:89-86

Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nin 19. haftasında OGM Ormanspor, normal süresi 80-80 biten maçın uzatmalarında ÇBK Mersin Yenişehir Belediyespor’u 89-86 yendi.
Salon: Servet Tazegül Hakemler: Mehmet Keseratar, Tolga Edis, Burak Yılmaz ÇBK Mersin Yenişehir Belediyespor: Şevval Akalan 12, Gökşen Fitik 16, İlayda Güner 12, Anigwe 22, Manolya Kurtulmuş 18, Fatnamur Karakaş 4, Yeliz Doğan 2 OGM Ormanspor: Robinson 22, Williams 21, Alperi Onar 21, Meltem Avcı 6, Damla Gezgin 6,  Sinem Ataş 9, Bircan Gökdemir 4  
Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nin 19. haftasında OGM Ormanspor, normal süresi 80-80 biten maçın uzatmalarında ÇBK Mersin Yenişehir Belediyespor’u 89-86 yendi.

Salon: Servet Tazegül

Hakemler: Mehmet Keseratar, Tolga Edis, Burak Yılmaz

ÇBK Mersin Yenişehir Belediyespor: Şevval Akalan 12, Gökşen Fitik 16, İlayda Güner 12, Anigwe 22, Manolya Kurtulmuş 18, Fatnamur Karakaş 4, Yeliz Doğan 2

OGM Ormanspor: Robinson 22, Williams 21, Alperi Onar 21, Meltem Avcı 6, Damla Gezgin 6,  Sinem Ataş 9, Bircan Gökdemir 4

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sporbox.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.