Ormanspor, Mersin'de uzatmada kazandı:89-86
Basketbol
13.02.2021 - 20:02, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:48 5329+ kez okundu.
Ormanspor, Mersin'de uzatmada kazandı:89-86
Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nin 19. haftasında OGM Ormanspor, normal süresi 80-80 biten maçın uzatmalarında ÇBK Mersin Yenişehir Belediyespor’u 89-86 yendi.
Salon: Servet Tazegül
Hakemler: Mehmet Keseratar, Tolga Edis, Burak Yılmaz
ÇBK Mersin Yenişehir Belediyespor: Şevval Akalan 12, Gökşen Fitik 16, İlayda Güner 12, Anigwe 22, Manolya Kurtulmuş 18, Fatnamur Karakaş 4, Yeliz Doğan 2
OGM Ormanspor: Robinson 22, Williams 21, Alperi Onar 21, Meltem Avcı 6, Damla Gezgin 6, Sinem Ataş 9, Bircan Gökdemir 4
Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nin 19. haftasında OGM Ormanspor, normal süresi 80-80 biten maçın uzatmalarında ÇBK Mersin Yenişehir Belediyespor’u 89-86 yendi.
Salon: Servet Tazegül
Hakemler: Mehmet Keseratar, Tolga Edis, Burak Yılmaz
ÇBK Mersin Yenişehir Belediyespor: Şevval Akalan 12, Gökşen Fitik 16, İlayda Güner 12, Anigwe 22, Manolya Kurtulmuş 18, Fatnamur Karakaş 4, Yeliz Doğan 2
OGM Ormanspor: Robinson 22, Williams 21, Alperi Onar 21, Meltem Avcı 6, Damla Gezgin 6, Sinem Ataş 9, Bircan Gökdemir 4
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






