Pendikspor Başkent'te kazandı:2-1
Futbol
28.08.2022 - 22:04, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:49 6234+ kez okundu.
Pendikspor Başkent'te kazandı:2-1
Spor Toto 1. Lig'in 3. haftasında Pendikspor, Gençlerbirliği'ni deplasmanda 2-1 mağlup etti.
Eryaman Stadyumu'nda oynanan mücadelenin ilk yarısını başkent ekibi Gençlerbirliği, Ahmet Arda Tuzcu'nun 19. dakikada attığı golle 1-0 önde tamamladı.
Konuk Pendikspor, 55. dakikada Adrien Regattin'in penaltıdan kaydettiği golle maça denge getirdi: 1-1
3. dakika sonra Leandro Kappel ile bir gol daha bulan İstanbul temsilcisi, 2-1 öne geçti.
Karşılaşmada başka gol olmadı ve Pendikspor, başkentten 3 puanla ayrıldı.
Spor Toto 1. Lig'in 3. haftasında Pendikspor, Gençlerbirliği'ni deplasmanda 2-1 mağlup etti.
Eryaman Stadyumu'nda oynanan mücadelenin ilk yarısını başkent ekibi Gençlerbirliği, Ahmet Arda Tuzcu'nun 19. dakikada attığı golle 1-0 önde tamamladı.
Konuk Pendikspor, 55. dakikada Adrien Regattin'in penaltıdan kaydettiği golle maça denge getirdi: 1-1
3. dakika sonra Leandro Kappel ile bir gol daha bulan İstanbul temsilcisi, 2-1 öne geçti.
Karşılaşmada başka gol olmadı ve Pendikspor, başkentten 3 puanla ayrıldı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






