Sivasspor’da Mehmet Altıparmak ile yollar ayrıldı
Futbol
10.02.2026 - 08:06, Güncelleme:
10.02.2026 - 08:06 2567+ kez okundu.
Sivasspor’da Mehmet Altıparmak ile yollar ayrıldı
Özbelsan Sivasspor, teknik direktör Mehmet Altıparmak ile yolların ayrıldığını duyurdu.
Trendyol 1. Lig ekiplerinden Özbelsan Sivasspor’da kötü gidişatın ardından ve bahis cezası nedeniyle takımın başında yer alamayan teknik direktör Mehmet Altıparmak ile yollar ayrıldı.
Konu ile ilgili kulüpten yapılan açıklamada, Altıparmak’a teşekkür edilerek, "Teknik Direktörümüz Mehmet Altıparmak ile yapılan görüşmeler sonucunda, karşılıklı anlaşarak yollarımızın ayrılması konusunda mutabakata varılmıştır. Kulübümüze verdiği emek ve katkılar için kendisine ve teknik ekibine teşekkür eder, kariyerlerinin devamında başarılar dileriz" denildi.
Özbelsan Sivasspor, teknik direktör Mehmet Altıparmak ile yolların ayrıldığını duyurdu.
Trendyol 1. Lig ekiplerinden Özbelsan Sivasspor’da kötü gidişatın ardından ve bahis cezası nedeniyle takımın başında yer alamayan teknik direktör Mehmet Altıparmak ile yollar ayrıldı.
Konu ile ilgili kulüpten yapılan açıklamada, Altıparmak’a teşekkür edilerek, "Teknik Direktörümüz Mehmet Altıparmak ile yapılan görüşmeler sonucunda, karşılıklı anlaşarak yollarımızın ayrılması konusunda mutabakata varılmıştır. Kulübümüze verdiği emek ve katkılar için kendisine ve teknik ekibine teşekkür eder, kariyerlerinin devamında başarılar dileriz" denildi.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






