Türk Telekom İstanbul'da kazandı:75-66
Basketbol
30.01.2022 - 14:37, Güncelleme:
17.09.2022 - 09:49 5263+ kez okundu.
Türk Telekom İstanbul'da kazandı:75-66
ING Basketbol Süper Ligi'nin 19. haftasında Darüşşafaka, Türk Telekom'u ağırladı. Karşılaşmada Türk Telekom rakibini 75-66 mağlup etti.
Salon: Darüşşafaka Ayhan Şahenk
Hakemler: Kerem Baki, Ahmet Tatlıcı, Ali Köseoğlu
Darüşşafaka: Olaseni 13, Caupain 18, Pineiro 6, Boothe 12, Doğuş Özdemiroğlu 5, Sinan Güler 9, Cullough 2, Selim Şav, Ege Özçelik, Berke Atar, Görkem Doğan 1
Türk Telekom: Perez 13, Clemmons 11, Erdi Gülaslan 16, Ellis 14, Johnson 8, Samet Geyik, Berk Demir 8, Dorukhan Engindeniz, Terrell 2, Can Öğüt 3
ING Basketbol Süper Ligi'nin 19. haftasında Darüşşafaka, Türk Telekom'u ağırladı. Karşılaşmada Türk Telekom rakibini 75-66 mağlup etti.
Salon: Darüşşafaka Ayhan Şahenk
Hakemler: Kerem Baki, Ahmet Tatlıcı, Ali Köseoğlu
Darüşşafaka: Olaseni 13, Caupain 18, Pineiro 6, Boothe 12, Doğuş Özdemiroğlu 5, Sinan Güler 9, Cullough 2, Selim Şav, Ege Özçelik, Berke Atar, Görkem Doğan 1
Türk Telekom: Perez 13, Clemmons 11, Erdi Gülaslan 16, Ellis 14, Johnson 8, Samet Geyik, Berk Demir 8, Dorukhan Engindeniz, Terrell 2, Can Öğüt 3
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






