KAPI-1
KAPI-2

Türk Telekom İstanbul'da kazandı:75-66

Basketbol 30.01.2022 - 14:37, Güncelleme: 17.09.2022 - 09:49 5263+ kez okundu.
 

Türk Telekom İstanbul'da kazandı:75-66

ING Basketbol Süper Ligi'nin 19. haftasında Darüşşafaka, Türk Telekom'u ağırladı. Karşılaşmada Türk Telekom rakibini 75-66 mağlup etti.
Salon: Darüşşafaka Ayhan Şahenk Hakemler: Kerem Baki, Ahmet Tatlıcı, Ali Köseoğlu Darüşşafaka: Olaseni 13, Caupain 18, Pineiro 6, Boothe 12, Doğuş Özdemiroğlu 5, Sinan Güler 9, Cullough 2, Selim Şav, Ege Özçelik, Berke Atar, Görkem Doğan 1 Türk Telekom: Perez 13, Clemmons 11, Erdi Gülaslan 16, Ellis 14, Johnson 8, Samet Geyik, Berk Demir 8, Dorukhan Engindeniz, Terrell 2, Can Öğüt 3
ING Basketbol Süper Ligi'nin 19. haftasında Darüşşafaka, Türk Telekom'u ağırladı. Karşılaşmada Türk Telekom rakibini 75-66 mağlup etti.

Salon: Darüşşafaka Ayhan Şahenk

Hakemler: Kerem Baki, Ahmet Tatlıcı, Ali Köseoğlu

Darüşşafaka: Olaseni 13, Caupain 18, Pineiro 6, Boothe 12, Doğuş Özdemiroğlu 5, Sinan Güler 9, Cullough 2, Selim Şav, Ege Özçelik, Berke Atar, Görkem Doğan 1

Türk Telekom: Perez 13, Clemmons 11, Erdi Gülaslan 16, Ellis 14, Johnson 8, Samet Geyik, Berk Demir 8, Dorukhan Engindeniz, Terrell 2, Can Öğüt 3

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve sporbox.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.